четвер, 8 лютого 2018 р.

Привітання. З днем Святого Валентина

***
День святого Валентина
У серце мені увігнав стрілу.
Ти - прекрасна Мальвіна,
І я тебе так люблю!

Я сьогодні - Буратіно,
Завтра буду я П'єро!
Ти завжди моя картина!
Я завжди твоє перо!

***
З днем Закоханих! 
Любові, удачі, радості від життя і оточення! 
Хай з тобою завжди буде кохана людина.

***
Ким є людина без кохання - кораблем з розірваним вітрилом, птахою із зламаним крилом в чужім краю, поетом, що згубив рифму, самотнім пілігримом, який заблукав на півдорозі між життям та вічністю.

Ти є вітрилом мого корабля
Кохання крилами для мене стало,
Ти Муза, пілігримова зоря
Ти є усе чого мені так бракувало.

***
Із чудовим днем любові
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання!

***
Я попросила Ангела, щоб він поцілував тебе наніч.
А він повернувся і сказав, що Ангел Ангела не цілує,
То ж солодких снів мій коханий Ангелик.

***
В цей чудовий день
Нехай Валентин як в добрій казці
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок -
Дружній поцілунок.

***
Забронював місце
Для тебе у своєму сердечку.
Поцілунком заплати -
Посміхнися і заходь!

***
Амур промазав, чи що?
Не зрозумію...
Закохався двічі я в свою дружину.


***
Стає на серці жарко,
Коли тебе зустрічаю я -
Наче сонце світить
яскраво Крізь негоду лютого!
З днем всіх закоханих
вітаю Тебе, кохана моя,
І кожну мить я повторюю,
Як сильно я люблю тебе!

Немає коментарів:

Дописати коментар