суботу, 25 червня 2016 р.

Вітаю з Днем Конституції України!

Живуть у нас щасливі й вільні люди, Права однакові у всіх і всюди.
І що б там не казали вороги –
Колись такою Україна буде!
*******


Бажаю Вам щоб у своєму конституційному розвитку наша держава завжди дотримувалась норм та положень основного закону.

Зі святом!

*******
Україна наша відзначає
Особливе свято в цю годину.
І вам я щиро бажаю,
Щоб збувалося все у вас!

Нехай діти ваші підростають,
І стануть гордістю країни!
Нехай Україну прославляють
Вітчизни вірні сини.
*******

Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов'їну.

*******
Вітаю з Днем Конституції України!
Миру й достатку нашій державі, а разом й нам.
Бажаю вам міцного здоров’я, миру, щастя і достатку, натхнення та плідної праці в ім’я нашого спільного кращого майбутнього.

*******
Я — українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!
*******

На центральній площі міста, де цвіте акація,
Конституцію держави голосила нація,
Запорізький гетьман Орлик для свого народу,
Постарався, щоб жили по свому закону.
Не одні ще покоління старались, боролись,
Та про вільну Україну мріяли й молились.
Щоби ми в своїй країні могли вільно жити,
Довелось нашим героям свою кров пролити.
На центральній площі міста, де цвіте акація,
Українську Конституцію знов святкує нація,
Нація нова і вільна, вільна в своїм краю,
Любіть свою Україну! З святом вас!Вітаю!
*******

Немає коментарів:

Дописати коментар