неділю, 10 квітня 2016 р.

З Днюхою!!!

Хай квітує доля у роках прекрасних,
А життя приносить радість і любов.
Миру і здоров’я, злагоди і щастя,
Многая літа Тобі знов і знов.
*******
Бажаю оптимізму,
Любові й магнетизму,
Здоров'я і свят,
Грошей і дівчат
Рухомим будь, активним,
Підтягнутим, спортивним,
Удачи і щастя тобі я бажаю!
З Днем Народження, друже, вітаю!
*******
Хочеш - вір,
Хочеш - не вір,
Та десь поруч бродить звір.
Не у лісі, не в діброві
В українській нашій мові.
Звати цього звіра ЛОСЬ
Здавна вже так повелось.
Хай з тобою буде ЛОСЬ,
Щоб і ї ЛОСЬ і спаЛОСЬ,
І за трьох щоби пиЛОСЬ,
Щоб хотіЛОСЬ й могЛОСЬ,
Щоб задумане вдаваЛОСЬ,
Щоби все завжди збуваЛОСЬ.
*******
В житті твоєму лиш пригоди,
Настав вже час для нагороди.
Наповни друже радістю життя,
І йди вперед до майбуття...
Хай буде ціль твоя чітка!
Пора про казочку забути,
Мети своєї досягнути...
Та не напружуйся вже сильно
Всміхайся, будь простий і вільний
Тоді в життя до тебе завітає!
Все те що лиш душа твоя бажає!
*******
Нехай в житті все буде, що потрібно,
Без чого не складається життя:
Кохання, щастя, вірні друзі
І вічно юна, нестаріюча душа.
*******
 З днем народження друже вітаю,
 Щастя і здоров'я я Тобі бажаю,
 Хай сміється доля, як калина в лузі,
 Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.
 Нехай Тебе щастя, як дощ обливає,
 Нехай Тебе радість завжди зустрічає,
 Нехай Тебе любить той хто милий серцю,
 Нехай що задумав – все Тобі вдається.
*******
Із Днем народження вітаю !
Добра і радощів бажаю,
Здоров’я на усі літа,
Хай в серці квітне доброта.
Хай в небі сонце ніжно сяє,
Веселка барвами зарає,
Щебечуть солов’ї грайливо
На життя довге й щасливе !
*******
Вчинків і рішень безпомилкових,
Планів сміливих і справ прибуткових.
Хай душу кохання заводить!
І друзі частіше приходять!

Немає коментарів:

Дописати коментар