суботу, 20 червня 2015 р.

Шаленію (Вова зі Львова та Уляна Малиняк)


Шаленію
Вова зі Львова, Уляна Малиняк

Приспів:
Шаленію, божеволію, розум втрачаю,
Від людей тебе сховаю, сховаю, сховаю.
Знаю, мій, але усе одно про тебе мрію,
Шаленію, шаленію, я шаленію!

Дивлюся - і не можу надивитись,
Цілую - і не втигаю насолодитись,
Молюся і боюсь забути важливе,
Але пам'ятаю, що ти є диво.
Сказати ти красива- це промовчати,
Хочу тобою пишатись і ховати
Тебе для себе від всіх, так я знаю, це гріх
І хай твоїх ніг торкнуться сотні доріг.
Просто хочу іти поруч з тобою
І хочу бути твоєю стіною,
Хочу змагатися з самим собою,
Та завдяки тобі не боятись бою.
Бути безстрашним, маючи наміри
Допомогти тобі всьому радіти,
Перемагаючи весь зовнішний гамір,
Тихо собі шаленіти.

Приспів.

Шаленію, коли пірнаю в тебе з головою,
Я - не водолаз, але ти знаєш про що я,
Я - твій золотошукач, я маю молота
Для своїх 48 кілограмів золота.
Ти - Прикарпатьска косуля
І я сьогодні на тебе полюю,
А завтра ти стаєш моєю картиною
А я - художник твій, я тебе малюю.
Я - Володимир Великий, ти чула про мене,
Принцеса Галицько-Волинська, давай за мене,
Давай ми зміцнемо князівства ці,
Аби нами пишалися наші праотці.
Раніше я любив східні солодощі,
Тепер мої солодощі західні
І я тримаю в серцевому сховищі,
І шаленію через те, які вони лагідні.
Не промовлю я ні слова,
Адже все ти знаєш, знаєш сам,
Просто роблю так, щоб добре,
Добре було нам!

Приспів. (2)

Немає коментарів:

Дописати коментар